Božský imperátor Duny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 369 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Božský imperátor Duny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Božský imperátor Duny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Božský imperátor Duny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
456 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Božský imperátor Duny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Božský imperátor Duny koupíte na Albatros
Albatros
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Božský imperátor Duny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Božský imperátor Duny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Božský imperátor Duny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Božský imperátor Duny je již čtvrté pokračování velkolepé ságy – jednoho z nejúžasnějších science fiction eposů všech dob. Na Arrakis uběhly tisíce let a kdysi pouštní planeta je nyní zelená a plná života. Leto Atreides, syn spasitele a imperátora Paula-Muad’Diba, stále žije, ovšem už není…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Božský imperátor Duny je 420 Kč

Výběr knih autora Frank Herbert

Zobrazit všechny knihy autora Frank Herbert
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.