Brida

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brida koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Rozprávanie o mladej Írke Bride a jej túžbe po poznaní. Na svojej ceste stretne Brida múdreho muža a ten ju naučí, ako treba prekonať strach, a ženu, ktorá ju naučí tancovať na skrytú hudbu sveta. V Bride vidia dar, ale ona sama musí prejsť cestou objavenia. Na ceste za osudom sa Brida snaží…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brida je 299 Kč

Výběr knih autora Paulo Coelho

Zobrazit všechny knihy autora Paulo Coelho
Výběr knih vydavatele IKAR Bratislava

Zobrazit všechny knihy vydavatele IKAR Bratislava
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.