Burn for Burn

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 201 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Burn for Burn koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Burn for Burn koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Burn for Burn koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Burn for Burn koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Big girls don't cry... they get even. Postcard perfect Jar Island is home to charming tourist shops, pristine beaches, amazing ocean front homes and three girls quietly plotting revenge. Kat is tired of having people lie to her. One more cruel word from her ex best friend or her secret hook up…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Burn for Burn je 221 Kč

Výběr knih autorů Jenny Han , Siobhan Vivian

Zobrazit všechny knihy autora Jenny Han, Siobhan Vivian
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.