Capital

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 112 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Capital koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Capital koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Capital koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 034 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Capital koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
112 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Capital koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
930 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Capital koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Není skladem

Krátký popis
Few writers have had a more demonstrable impact on the development of the modern world than has Karl Marx (1818-1883). Born in Trier into a middle-class Jewish family in 1818, by the time of his death in London in 1883, Marx claimed a growing international reputation. Of central importance then…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Capital je 442 Kč

Výběr knih autora Karl Marx

Zobrazit všechny knihy autora Karl Marx
Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.