Čas a řeč

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čas a řeč koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Čas a řeč koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
172 Kč
Není skladem

Krátký popis
Soubor sedmi statí věnovaných třem autorům 4. až 12. křesťanského století, s hlavním zaměřením k tématům času a řeči. Augustinova proslulá analýza času je zde ukázána ve spojitosti s jeho pojetím řeči jako klíče k řečově uspořádané paměti, obsahující vrozené pojmy všech věcí. Zcela jiné pojetí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čas a řeč je 194 Kč

Výběr knih autora Lenka Karfíková

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Karfíková
Výběr knih vydavatele OIKOYMENH

Zobrazit všechny knihy vydavatele OIKOYMENH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.