Nejkrásnější pohádky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 124 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nejkrásnější pohádky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejkrásnější pohádky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejkrásnější pohádky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
112 Kč
Není skladem

Nejkrásnější pohádky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pohádky, které potěší malé i velké čtenáře. Kniha obsahuje pohádky Karla Jaromíra Erbena a Boženy Němcové. Obsah: DvojčataRozkošSněhurkaTři sestryŽivá voda Zlaté zámky

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nejkrásnější pohádky je 129 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Karel Jaromír Erben, Božena Němcová
Výběr knih vydavatele Vydavatelství Akvarel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavatelství Akvarel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.