Cesta k rovnováze. Ekonomická strategie pro ČR

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesta k rovnováze. Ekonomická strategie pro ČR koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autoři publikace Cesta k rovnováze - Ekonomická strategie pro ČR tvrdí, že ideální stát by měl především nepřekážet svobodnému rozvoji ekonomiky.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cesta k rovnováze. Ekonomická strategie pro ČR je 152 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Pavel Kohout, Kateřina Havlíčková
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.