Cesty za šesti Německými patronátními ponorkami

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 336 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesty za šesti Německými patronátními ponorkami koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
336 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesty za šesti Německými patronátními ponorkami koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesty za šesti Německými patronátními ponorkami koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
320 Kč
Není skladem

Krátký popis
V průběhu roku 1941 německé vrchní velení zjistilo, že Luftwaffe nedokáže v boji zasadit Velké Británii zničující úder. Zvažovalo tedy možnost úplné izolace Britských ostrovů a obrátilo svoji pozornost k ponorkovému námořnictvu Kriegsmarine; k válečné ponorkové flotile, která po pádu Francie…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Miloslav Pajer

Zobrazit všechny knihy autora Miloslav Pajer
Výběr knih vydavatele Svět křídel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svět křídel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.