Chtějí zůstat nebo odejít?: Začínající učitelé v českých základních školách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 416 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chtějí zůstat nebo odejít?: Začínající učitelé v českých základních školách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
416 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chtějí zůstat nebo odejít?: Začínající učitelé v českých základních školách koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
490 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chtějí zůstat nebo odejít?: Začínající učitelé v českých základních školách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
535 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chtějí zůstat nebo odejít?: Začínající učitelé v českých základních školách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
406 Kč
Není skladem

Chtějí zůstat nebo odejít?: Začínající učitelé v českých základních školách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
446 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedním z faktorů ovlivňujících kvalitu vzdělávání je nedostatek učitelů, k němuž přispívá i tzv. drop-out, tedy odchody kvalifikovaných učitelů ze školy či ze školství. Nejohroženější profesní skupinou jsou přitom začínající učitelé. Kniha přináší výsledky výzkumného šetření na českých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chtějí zůstat nebo odejít?: Začínající učitelé v českých základních školách je 458 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.