Cizí i blízcí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 497 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cizí i blízcí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
497 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cizí i blízcí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
582 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cizí i blízcí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
475 Kč
Není skladem

Krátký popis
Židovská kulturní tradice, která byla v českých zemích přítomná už od raného středověku, byla v desetiletích komunistického režimu soustavně potlačována a marginalizována. Do popředí zájmu veřejnosti i badatelů se soustředěně dostala až po roce 1989. Monografie navazuje na výsledky dosavadního…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cizí i blízcí je 518 Kč

Výběr knih autora Jiří Holý

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Holý
Výběr knih vydavatele Akropolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akropolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.