Cross-country skiing around the World

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 511 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cross-country skiing around the World koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
511 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cross-country skiing around the World koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
559 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cross-country skiing around the World koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
563 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cross-country skiing around the World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
485 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha pojednává o populárních dálkových závodech v běhu na lyžích. Autor Hannes Larson je velmi známý běžec na lyžích: dosáhl 22 titulů Worldloppet Master, založil Mezinárodní asociaci lyžařů, kteří se zúčastňují závodů seriálu Wordloppet (IAWLS) a byl 9 let jejím prezidentem. První dvě části…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cross-country skiing around the World je 529 Kč

Výběr knih vydavatele KAVA-PECH

Zobrazit všechny knihy vydavatele KAVA-PECH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.