Dějiny politického myšlení II/1. Politické myšlení raného křesťanství a středověku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 536 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dějiny politického myšlení II/1. Politické myšlení raného křesťanství a středověku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny politického myšlení II/1. Politické myšlení raného křesťanství a středověku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
571 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny politického myšlení II/1. Politické myšlení raného křesťanství a středověku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
574 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V první části druhého svazku dějin politického myšlení je podán systematický a kritický výklad politického myšlení od počátků až po vrcholný středověk.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dějiny politického myšlení II/1. Politické myšlení raného křesťanství a středověku je 560 Kč

Výběr knih vydavatele OIKOYMENH

Zobrazit všechny knihy vydavatele OIKOYMENH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.