Deník malého Minecrafťáka 7

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Deník malého Minecrafťáka 7 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Deník malého Minecrafťáka 7 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník malého Minecrafťáka 7 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník malého Minecrafťáka 7 koupíte na Albatros
Albatros
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník malého Minecrafťáka 7 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník malého Minecrafťáka 7 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník malého Minecrafťáka 7 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
314 Kč
Není skladem

Krátký popis
Deník obyčejného kluka v neobyčejném světě Minecraftu posedmé! Minus a jeho přátelé už zažili hromadu dobrodružství. Byli pilnými studenty, absolvovali intenzivní výcvik ve své vesnici, odráželi útoky nestvůr vyslaných Herobrinem... a dokonce uspěli ve svém prvním úkolu v Soví Příhradě!…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Deník malého Minecrafťáka 7 je 305 Kč

Výběr knih autora Cube Kid

Zobrazit všechny knihy autora Cube Kid
Výběr knih vydavatele Computer Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Computer Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.