Ako riešiť konflikty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ako riešiť konflikty koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ako riešiť konflikty koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
124 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zdá sa, že ľudia mávajú často problémy vychádzať jeden s druhým. Rodiny sa hádajú, susedia sú k sebe nevraživ, štáty bojujú jeden proti druhému. Musí to tak byť? Antropológovia, sociológovia, psychológovia a ďalší hovoria, že áno. Na základe pozorovania dlhej histórie ľudského neznášanlivého…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ako riešiť konflikty je 121 Kč

Výběr knih autora Lafayette Ronald Hubbard

Zobrazit všechny knihy autora Lafayette Ronald Hubbard
Výběr knih vydavatele New era

Zobrazit všechny knihy vydavatele New era
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.