Pomoc pri chorobách a zraneniach

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pomoc pri chorobách a zraneniach koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pomoc pri chorobách a zraneniach koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pomoc pri chorobách a zraneniach koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
124 Kč
Není skladem

Krátký popis
L. Ron Hubbard vyvinul sled praktických použití svojich objavov pre mentálnu a duchovnú stránku telesných ťažkostí človeka. A tým, ako sa vyvíjalo stále viac a viac techník, tým sa začala používať nová technológia nazvaná „ASISTY“ (anglické slovo „assist“ znamená pomôcť). Množstvo spôsobov, ako…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pomoc pri chorobách a zraneniach je 131 Kč

Výběr knih autora L. Ron Hubbard

Zobrazit všechny knihy autora L. Ron Hubbard
Výběr knih vydavatele New era

Zobrazit všechny knihy vydavatele New era
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.