Diplomacie České republiky 1992/93-2022

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 409 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diplomacie České republiky 1992/93-2022 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
409 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diplomacie České republiky 1992/93-2022 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diplomacie České republiky 1992/93-2022 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
450 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diplomacie České republiky 1992/93-2022 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
390 Kč
Není skladem

Diplomacie České republiky 1992/93-2022 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
410 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha zachycuje organizační vývoj a personální strukturu české diplomacie v průběhu tří desetiletí, tedy od vzniku samostatné České republiky až do současnosti. První část mapuje naši zahraniční politiku v období jednotlivých vlád, druhá se detailně zabývá osobnostmi ministrů zahraničí a třetí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diplomacie České republiky 1992/93-2022 je 421 Kč

Výběr knih autora Jindřich Dejmek

Zobrazit všechny knihy autora Jindřich Dejmek
Výběr knih vydavatele LIBRI s.r.o. NAKLADATELSTVÍ

Zobrazit všechny knihy vydavatele LIBRI s.r.o. NAKLADATELSTVÍ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.