Dějiny zemí Koruny české v datech II. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 450 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dějiny zemí Koruny české v datech II. díl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
450 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny zemí Koruny české v datech II. díl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
492 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny zemí Koruny české v datech II. díl koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
495 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny zemí Koruny české v datech II. díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
440 Kč
Není skladem

Dějiny zemí Koruny české v datech II. díl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
451 Kč
Není skladem

Krátký popis
Od roku 1998 vychází již páté vydání příručky historika a vysokoškolského pedagoga doc. PhDr. Františka Čapky, aktualizované a revidované, doplněné o desetiletí 2010–2019, tentokrát ve dvou dílech. K největším přednostem knihy patří čtivý, srozumitelný a ideologií nezatížený výklad, který se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dějiny zemí Koruny české v datech II. díl je 465 Kč

Výběr knih autora František Čapka

Zobrazit všechny knihy autora František Čapka
Výběr knih vydavatele LIBRI s.r.o. NAKLADATELSTVÍ

Zobrazit všechny knihy vydavatele LIBRI s.r.o. NAKLADATELSTVÍ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.