Divadlo, můj osud - Setkávání s Bořivojem Srbou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 72 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Divadlo, můj osud - Setkávání s Bořivojem Srbou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
72 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divadlo, můj osud - Setkávání s Bořivojem Srbou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
81 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divadlo, můj osud - Setkávání s Bořivojem Srbou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
82 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divadlo, můj osud - Setkávání s Bořivojem Srbou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
67 Kč
Není skladem

Divadlo, můj osud - Setkávání s Bořivojem Srbou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
75 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rozhlasové rozhovory Olgy Jeřábkové s předním českým teatrologem Kniha s názvem Divadlo, můj osud. Setkávání s Bořivojem Srbou sestává z deseti rozhovorů s předním českým teatrologem, historikem, dramaturgem a pedagogem Bořivojem Srbou (1931?2014). Tyto rozhovory odvysílal v roce 2000 Český…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Divadlo, můj osud - Setkávání s Bořivojem Srbou je 75 Kč

Výběr knih autora Margita Havlíčková

Zobrazit všechny knihy autora Margita Havlíčková
Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.