Dnes by to šlo...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dnes by to šlo... koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dnes by to šlo... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dnes by to šlo... koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dnes by to šlo... koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dnes by to šlo... koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
267 Kč
Není skladem

Krátký popis
Otec Filip Maria Antonín Stajner (1964–2021) byl římskokatolickým knězem, který posledních dvacet let svého života prožil s těžkou nemocí ALS, na kterou se zpravidla umírá do několika měsíců nebo do pár let. Navzdory tomu po sobě zanechal rozsáhlé překladatelské, duchovní i literární dílo.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dnes by to šlo... je 271 Kč

Výběr knih vydavatele Flétna - Leschinger Martin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Flétna - Leschinger Martin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.