Mariánský sloup v Praze

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 537 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mariánský sloup v Praze koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
537 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mariánský sloup v Praze koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
629 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mariánský sloup v Praze koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mariánský sloup v Praze koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
699 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Mariánský sloup v Praze - Kavička Karel Antonín. K 1. výročí obnovy Mariánského sloupu na Staroměstském náměstí v Praze vyšlo v Nakladatelství Flétna doposud nejrozsáhleji zpracované dílo k tématu – kniha MARIÁNSKÝ SLOUP V PRAZE. Podává ucelenou zprávu o příběhu, ve kterém se potkaly…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mariánský sloup v Praze je 800 Kč

Výběr knih vydavatele Flétna - Leschinger Martin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Flétna - Leschinger Martin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.