Největší zázrak 2 - Příběhy k prvnímu svatému přijímání a pro povzbuzení víry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Největší zázrak 2 - Příběhy k prvnímu svatému přijímání a pro povzbuzení víry koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Největší zázrak 2 - Příběhy k prvnímu svatému přijímání a pro povzbuzení víry koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Největší zázrak 2 - Příběhy k prvnímu svatému přijímání a pro povzbuzení víry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Není skladem

Největší zázrak 2 - Příběhy k prvnímu svatému přijímání a pro povzbuzení víry koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis

Pozoruhodné životní osudy svědků víry z Čech, Moravy, Slezska a Slovenska. Příběhy svatých Cyrila a Metoděje, svaté Hedviky Slezské, Pražského Jezulátka, Panny Marie v Českých zemích, P. Roberta Spiskeho (zakladatele Kongregace sester sv. Hedviky), blahoslaveného Metoděje Dominika Trčky,…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Největší zázrak 2 - Příběhy k prvnímu svatému přijímání a pro povzbuzení víry je 235 Kč

Výběr knih autora Leschinger Martin

Zobrazit všechny knihy autora Leschinger Martin
Výběr knih vydavatele Flétna - Leschinger Martin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Flétna - Leschinger Martin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.