Na kole z Litomyšle do moldavské Bukoviny, Kyjeva, Soluně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na kole z Litomyšle do moldavské Bukoviny, Kyjeva, Soluně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na kole z Litomyšle do moldavské Bukoviny, Kyjeva, Soluně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na kole z Litomyšle do moldavské Bukoviny, Kyjeva, Soluně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na kole z Litomyšle do moldavské Bukoviny, Kyjeva, Soluně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Není skladem

Na kole z Litomyšle do moldavské Bukoviny, Kyjeva, Soluně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
242 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další veselé cestopisné vyprávění všestranně nadaného člověka (hudebního skladatele a pedagoga) Petra Jiříčka z Litomyšle o jeho cyklopoutích z pomezí Čech a Moravy vstříc vznešeným cílům. Za neuvěřitelnými dřevěnými kláštery do moldavské Bukoviny, za objevením duše Ukrajiny do Kyjeva a do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na kole z Litomyšle do moldavské Bukoviny, Kyjeva, Soluně je 253 Kč

Výběr knih vydavatele Flétna - Leschinger Martin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Flétna - Leschinger Martin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.