Objevujeme Česko se Špuntíkem Otíkem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 190 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Objevujeme Česko se Špuntíkem Otíkem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
190 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Objevujeme Česko se Špuntíkem Otíkem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Objevujeme Česko se Špuntíkem Otíkem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Objevujeme Česko se Špuntíkem Otíkem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Objevujeme Česko se Špuntíkem Otíkem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
201 Kč
Není skladem

Krátký popis
Malý cestovatel Špuntík Otík je hlavním hrdinou knihy dětských říkanek, která zve k poznávání České republiky. Jednoduché básničky s pestrými obrázky ocení děti i jejich rodiče. Knížka napomáhá hravou formou k objevování krás a zajímavostí naší krásné země od Aše až po Hrčavu. Vede děti ke…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Objevujeme Česko se Špuntíkem Otíkem je 212 Kč

Výběr knih autora Arny Šrámek

Zobrazit všechny knihy autora Arny Šrámek
Výběr knih vydavatele Flétna - Leschinger Martin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Flétna - Leschinger Martin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.