Dvě na cestě - Jak matka s dcerou došly místo do Santiaga do Mikulova

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dvě na cestě - Jak matka s dcerou došly místo do Santiaga do Mikulova koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvě na cestě - Jak matka s dcerou došly místo do Santiaga do Mikulova koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvě na cestě - Jak matka s dcerou došly místo do Santiaga do Mikulova koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvě na cestě - Jak matka s dcerou došly místo do Santiaga do Mikulova koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem

Dvě na cestě - Jak matka s dcerou došly místo do Santiaga do Mikulova koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
242 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vztah matky s dospívající dcerou bývá zpravidla vším, jen ne klidným a harmonickým mezigeneračním soužitím. Spíše neustálým testem rodičovské lásky. Jaké to je, když taková dvojice opustí stereotyp všedních dnů a vydá se pěšky na moravsko-slezskou část camina - Svatojakubské poutní trasy - z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dvě na cestě - Jak matka s dcerou došly místo do Santiaga do Mikulova je 244 Kč

Výběr knih vydavatele Flétna - Leschinger Martin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Flétna - Leschinger Martin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.