Domácí mazlíčci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 192 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Domácí mazlíčci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domácí mazlíčci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domácí mazlíčci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domácí mazlíčci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
181 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Domácí mazlíčci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Domácí mazlíčci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Posunuj a objevuj zábavné domácí mazlíčky. Koho to kočička nahání po pokoji? Kdo se nadšeně prohání po parku a kdo se ukrývá na zahradě? Toto leporelo s pevnými stránkami a posuvnými prvky nejen pomůže nejmenším čtenářům s jemnou motorikou, ale také představí roztomilé domáčí mazlíčky.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Domácí mazlíčci je 197 Kč

Výběr knih autora Yao Kawamura

Zobrazit všechny knihy autora Yao Kawamura
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.