Les

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 196 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Les koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Les koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Les koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Les koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Les koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Les koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rozhýb a objavuj tajuplný les a jeho hravých obyvateľov. Kto pri rieke zaháňa smäd? Kto sa ukrýva vo vetvách a kto to ďobe do stromu? Toto leporelo s pevnými stránkami a posuvnými prvkami pomôže najmenším čitateľom rozvíjať jemnú motoriku, zároveň predstaví aj les a najrôznejšie divé zvieratká.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Les je 230 Kč

Výběr knih autora Yao Kawamura

Zobrazit všechny knihy autora Yao Kawamura
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.