Kde je králíček Max?. Pohlaď a najdi!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kde je králíček Max?. Pohlaď a najdi! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kde je králíček Max?. Pohlaď a najdi! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V tomhle leporelu mají děti za úkol najít na každém obrázku hebounkého králíčka Maxe. Není to tak jednoduché, jak by se mohlo zdát, neboť Max má kolem sebe pořád spoustu kamarádů. Stačí však pohladit stránku a objevíte ho – má totiž sametový kožíšek!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kde je králíček Max?. Pohlaď a najdi! je 89 Kč

Výběr knih autora Yao Kawamura

Zobrazit všechny knihy autora Yao Kawamura
Výběr knih vydavatele Ella & Max

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ella & Max
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.