Moje prvé pohyblivé leporelo Farma

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moje prvé pohyblivé leporelo Farma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Moje prvé pohyblivé leporelo Farma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Není skladem

Krátký popis
Posunuj a objavuj zábavné zvieratká na farme. Kto to stojí na hromade hnoja? Kto sa nenápadne schováva v stajni a kto sa preháňa na pasienku? Toto leporelo s pevnými stránkami a posuvnými prvkami nielen pomôže najmenším čitateľom s jemnou motorikou, ale predstaví aj najdôležitejších obyvateľov…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moje prvé pohyblivé leporelo Farma je 199 Kč

Výběr knih autora Yao Kawamura

Zobrazit všechny knihy autora Yao Kawamura
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.