Domáci maznáčikovia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Domáci maznáčikovia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Domáci maznáčikovia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Není skladem

Domáci maznáčikovia koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domáci maznáčikovia koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Toto pohyblivé leporelo pre najmenšie deti zoznámi malých čitateľov s domácimi miláčikmi. Pevné stránky s pohyblivými prvkami precvičia aj jemnú motoriku. Posunuj a objavuj zábavných domácich miláčikov. Koho to mačiatko naháňa po izbe? Kto sa nadšene preháňa po parku a kto sa ukrýva v záhrade?…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Domáci maznáčikovia je 216 Kč

Výběr knih autora Yao Kawamura

Zobrazit všechny knihy autora Yao Kawamura
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.