Dopravné prostriedky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dopravné prostriedky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dopravné prostriedky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
205 Kč
Není skladem

Dopravné prostriedky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Není skladem

Dopravné prostriedky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopravné prostriedky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopravné prostriedky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rozhýb a objavuj zábavné a užitočné dopravné prostriedky. Kto jazdí ľudom na pomoc? Čo prepravuje cestujúcich sem a tam? A čo môže letieť až do vesmíru? Toto pohybové leporelo pre najmenšie deti zoznámi malých čitateľov s dopravnými prostriedkami a názorne ukáže ich účel. Pevné stránky s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dopravné prostriedky je 226 Kč

Výběr knih autora Yao Kawamura

Zobrazit všechny knihy autora Yao Kawamura
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.