Dopadne to jako vždycky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 281 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dopadne to jako vždycky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dopadne to jako vždycky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopadne to jako vždycky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopadne to jako vždycky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopadne to jako vždycky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopadne to jako vždycky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V nové knize Pavla Švandy jsou shrnuty fejetony a eseje napsané v posledních letech. Autorovy zájmy zahrnuly angažovanou politickou publicistiku, osobní komentáře, kulturně historická témata i fejetonistické vtipné rozmary. Pavel Švanda shromáždil svou tvorbu bezprostředně související se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dopadne to jako vždycky je 308 Kč

Výběr knih autora Pavel Švanda

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Švanda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.