Dopravní nehody a jejich oběti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dopravní nehody a jejich oběti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopravní nehody a jejich oběti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopravní nehody a jejich oběti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopravní nehody a jejich oběti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dopravní nehody a jejich oběti - České sdružení obětí dopravních nehod. V této knize se zabýváme osudy lidí, jejichž blízcí zahynuli v důsledku dopravní nehody. Jsou to osudy, které, podobně jako vážná nemoc, zasahují zásadním a nevratným způsobem do života obětí, pachatelů i jejich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dopravní nehody a jejich oběti je 203 Kč

Výběr knih autorů Michal Vaněček , Stanislav Hájek

Zobrazit všechny knihy autora Michal Vaněček, Stanislav Hájek
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.