Dr. Jekyll and Mr. Hyde

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dr. Jekyll and Mr. Hyde koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dr. Jekyll and Mr. Hyde koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dr. Jekyll and Mr. Hyde koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dr. Jekyll and Mr. Hyde koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dr. Jekyll and Mr. Hyde koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dr. Jekyll and Mr. Hyde koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
‘…man is not truly one, but truly two.’In this powerful deconstruction of Calvinist belief and the hypocrisy at the heart of Victorian society, Stevenson creates a gothic icon in the divided self that is Dr Jekyll and Mr Hyde. Born from a nightmare and anticipating Freud’s theory of the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dr. Jekyll and Mr. Hyde je 251 Kč

Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.