Drahé kameny Moravy a Slezska od renesance po secesi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 272 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Drahé kameny Moravy a Slezska od renesance po secesi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drahé kameny Moravy a Slezska od renesance po secesi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drahé kameny Moravy a Slezska od renesance po secesi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drahé kameny Moravy a Slezska od renesance po secesi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
326 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Drahé kameny Moravy a Slezska od renesance po secesi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Není skladem

Drahé kameny Moravy a Slezska od renesance po secesi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
298 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Drahé kameny Moravy a Slezska od renesance po secesi - Mrázek Ivan. Ivan Mrázek, renomovaný gemolog a držitel několika ocenění za autorství odborné literatury, již dlouhá léta systematicky studuje umělecké/uměleckořemeslné předměty, k jejichž výrobě byly použity drahé kameny. Jeho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Drahé kameny Moravy a Slezska od renesance po secesi je 312 Kč

Výběr knih autora Ivan Mrázek

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Mrázek
Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.