Duchovní KáPéZetka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Duchovní KáPéZetka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
25 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Duchovní KáPéZetka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
34 Kč
Není skladem

Krátký popis
Každodenně bojuji se svými chybami a emocemi. Často mě svazují, někdy až příliš řídí můj život. Někdy jim až příliš podléhám. Žalmy byly lékem na emoce krále Saula. Proč by tedy nemohly pomoci i mně v mých malých i větších bojích a těžkostech? Žalmy jsou všemocný lék, stačí denně pár kapek.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Duchovní KáPéZetka je 29 Kč

Výběr knih autora Kateřina Šťastná

Zobrazit všechny knihy autora Kateřina Šťastná
Výběr knih vydavatele Cesta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cesta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.