Tento dopis spalte hned po přečtení!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 288 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tento dopis spalte hned po přečtení! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tento dopis spalte hned po přečtení! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tento dopis spalte hned po přečtení! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tento dopis spalte hned po přečtení! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
333 Kč
Není skladem

Krátký popis
Desátý svazek Korespondence Jakuba Demla Tento dopis spalte hned po přečtení! obsahuje dopisy Václavu Maršíkovi (1914 až 2011) z let 1950 až 1960. Maršík se nepohyboval v uměleckých kruzích, s Demlem se seznámil v roce 1950 při návštěvě Tasova. Přestože se básník v té době nacházel v nové…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tento dopis spalte hned po přečtení! je 314 Kč



Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro českou literaturu AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.