Dvojí domov Jana Čepa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dvojí domov Jana Čepa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvojí domov Jana Čepa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvojí domov Jana Čepa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dvojí domov Jana Čepa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvojí domov Jana Čepa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dvojí domov Jana Čepa - Kubíček Tomáš. Jádrem vědecké monografie je povídková sbírka Jana Čepa Dvojí domov. Analýzy jednotlivých povídek se pak paprskovitě vydávají ke kontextu dvacátých a třicátých let dvacátého století a k celku Čepovy tvorby. Kubíček prostřednictvím textové…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dvojí domov Jana Čepa je 256 Kč

Výběr knih autora Tomáš Kubíček

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Kubíček
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.