Časopis Matice moravské supplementum 2/2010

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 30 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Časopis Matice moravské supplementum 2/2010 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
30 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Soubor studií historiků a literárních vědců k 200. výročí narození novináře Jana Ohérala, vydavatele prvních českých novin na Moravě. V Ohéralově osudu se zrcadlí doba druhé třetiny 19. století s revolučním rokem 1848 a jeho tvorba dokládá přechod od absolutistické k demokratické společnosti v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Časopis Matice moravské supplementum 2/2010 je 30 Kč

Výběr knih autorů Tomáš Kubíček , Milan Řepa

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Kubíček, Milan Řepa
Výběr knih vydavatele Matice moravská

Zobrazit všechny knihy vydavatele Matice moravská
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.