Řád tvaru - Tradicionalistické časopisy v období první republiky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Řád tvaru - Tradicionalistické časopisy v období první republiky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Řád tvaru - Tradicionalistické časopisy v období první republiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Řád tvaru - Tradicionalistické časopisy v období první republiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Řád tvaru - Tradicionalistické časopisy v období první republiky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Řád tvaru - Tradicionalistické časopisy v období první republiky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Řád tvaru - Tradicionalistické časopisy v období první republiky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monografie Řád tvaru na základě analýzy čtveřice periodik, jejichž prostřednictvím vstupovala katolická inteligence v období první Československé republiky do nejenom uměleckých debat, zachycuje vývoj vztahu tradicionalisticky zaměřených autorů k dobové společnosti. Ve středu zájmu se přitom…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Řád tvaru - Tradicionalistické časopisy v období první republiky je 280 Kč

Výběr knih autora Tomáš Kubíček

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Kubíček
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.