Na téma umění a život

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 69 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na téma umění a život koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
69 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na téma umění a život koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
73 Kč
Není skladem

Krátký popis
Soubor studií "Na téma umění a život" F. X. Šalda 1867–1937–2007 představuje reprezentativní průřez současným literárně a uměnovědným myšlením o díle zakladatele moderní české umělecké kritiky F. X. Šaldy. Odráží a doplňuje jednání mezinárodní vědecké konference, kterou uspořádala v létě roku…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na téma umění a život je 71 Kč

Výběr knih autora Tomáš Kubíček

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Kubíček
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.