Sporťákovy pohádky o zvířátkách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sporťákovy pohádky o zvířátkách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sporťákovy pohádky o zvířátkách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sporťákovy pohádky o zvířátkách koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sporťákovy pohádky o zvířátkách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sporťákovy pohádky o zvířátkách koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sporťákovy pohádky o zvířátkách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prdlé pohádky pro malé rošťáky od známého sporťáka Jak dopadne ragbyová kariéra tvrdohlavého berana Milana? Poradí si želví bratranci Louda Pomalson a Cajda Klidník s nástrahami maratonu? Může se liška Eliška stát kapitánkou týmu tuleních akvabel? To všechno zjistíte v občas potrhlých, občas…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sporťákovy pohádky o zvířátkách je 291 Kč

Výběr knih autora Vojtěch Bernatský

Zobrazit všechny knihy autora Vojtěch Bernatský
Výběr knih vydavatele BIZBOOKS

Zobrazit všechny knihy vydavatele BIZBOOKS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.