Elektrotechnika I

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Elektrotechnika I koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Není skladem

Elektrotechnika I koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
266 Kč
Není skladem

Krátký popis
Základní poznatky o elektrických strojích a přístrojích, elektrických zařízeních motorových vozidel, elektrochemických zdrojích elektrické energie motorových vozidel, generátorech a zapalování spalovacího motoru. Zmiňuje nové trendy vývoje v elektrické výstroji automobilů.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Elektrotechnika I je 237 Kč

Výběr knih autora František Krejčí

Zobrazit všechny knihy autora František Krejčí
Výběr knih vydavatele Informatorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Informatorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.