Etnické skupiny, hranice a identity, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 186 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Etnické skupiny, hranice a identity, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Etnické skupiny, hranice a identity, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Etnické skupiny, hranice a identity, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Etnické skupiny, hranice a identity, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Etnické skupiny, hranice a identity, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
184 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Etnické skupiny, hranice a identity je věnována jednomu z dominantních témat sociálních věd – etnickým skupinám a identitám. Etnické fenomény a procesy patří k základním determinantám lidského světa, přičemž jejich význam nijak nepolevuje ani dnes, navzdory mnohým hlasům hlásajícím již…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Etnické skupiny, hranice a identity, 2. vydání je 202 Kč

Výběr knih autora Lenka Budilová

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Budilová

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.