Exilová kniha mého srdce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Exilová kniha mého srdce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Exilová kniha mého srdce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Exilová kniha mého srdce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
147 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Exilová kniha mého srdce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Exilová kniha mého srdce - Suk Jiří;Hanuš Jiří. Tato originální publikace představuje autory, kteří nepatří k jedné generaci a nemají stejnou exilovou zkušenost, ale spojuje je inspirativní vzpomínka na texty, na něž v minulosti narazili a které je výrazně ovlivnily. Ba co víc, které…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Exilová kniha mého srdce je 158 Kč

Výběr knih autorů Jiří Suk , Jiří Hanuš

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Suk, Jiří Hanuš

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.