Forgiveness

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 400 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Forgiveness koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
400 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Forgiveness koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
374 Kč
Není skladem

Krátký popis
Forgiveness is the thirteenth title in the Osho bestselling Insights for a New Way of Living series.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Osho

Zobrazit všechny knihy autora Osho
Výběr knih vydavatele Macmillan USA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Macmillan USA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.