Osho - Přijď a následuj mne. Promluvy nad sútrami z evangelií

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 293 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Osho - Přijď a následuj mne. Promluvy nad sútrami z evangelií koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Osho - Přijď a následuj mne. Promluvy nad sútrami z evangelií koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Osho - Přijď a následuj mne. Promluvy nad sútrami z evangelií koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Osho - Přijď a následuj mne. Promluvy nad sútrami z evangelií koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Není skladem

Osho - Přijď a následuj mne. Promluvy nad sútrami z evangelií koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
310 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jsou věci, které nelze vyjádřit přímo. Jsou tak živé a tak zásadní, že musíte chodit kolem nich. Jsou jako elektrické dráty; nemůžete se jich dotknout přímo, je to nebezpečné. Proto Ježíš tak často promlouvá v podobenstvích...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Osho - Přijď a následuj mne. Promluvy nad sútrami z evangelií je 305 Kč

Výběr knih autora Osho

Zobrazit všechny knihy autora Osho
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.