Tvořivá pochybnost - Pochyby jsou cestou k pravdě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tvořivá pochybnost - Pochyby jsou cestou k pravdě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tvořivá pochybnost - Pochyby jsou cestou k pravdě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
385 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tvořivá pochybnost - Pochyby jsou cestou k pravdě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tvořivá pochybnost - Pochyby jsou cestou k pravdě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tvořivá pochybnost - Pochyby jsou cestou k pravdě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
351 Kč
Není skladem

Krátký popis
Netřeba slepě věřit žádným dogmatům! Jeden z největších duchovních učitelů naší doby vysvětluje, proč upřímně hledající člověk nemůže uvíznout v žádném náboženství. Odpovídá na základní otázky o Bohu a smyslu života, ale vede nás k tomu, abychom si na podobné otázky uměli odpovídat i sami.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tvořivá pochybnost - Pochyby jsou cestou k pravdě je 352 Kč

Výběr knih autora Osho

Zobrazit všechny knihy autora Osho
Výběr knih vydavatele Eugenika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eugenika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.