Transformativní tarot - 60 obrázkových karet a kniha pro duchovní vhled a rozvoj

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 449 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Transformativní tarot - 60 obrázkových karet a kniha pro duchovní vhled a rozvoj koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Transformativní tarot - 60 obrázkových karet a kniha pro duchovní vhled a rozvoj koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
525 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Transformativní tarot - 60 obrázkových karet a kniha pro duchovní vhled a rozvoj koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
528 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Transformativní tarot - 60 obrázkových karet a kniha pro duchovní vhled a rozvoj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
582 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Transformativní tarot - 60 obrázkových karet a kniha pro duchovní vhled a rozvoj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Není skladem

Transformativní tarot - 60 obrázkových karet a kniha pro duchovní vhled a rozvoj koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
481 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mystici a mudrci používali po celá staletí podobenství, aby lidem pomohli snáze vnímat a chápat nejhlubší tajemství života. Osho je mistrný vypravěč z našich časů a má úžasnou schopnost přenést nadčasovou moudrost do 21. století takovým způsobem, že získáme okamžitý a praktický vhled do reality…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Transformativní tarot - 60 obrázkových karet a kniha pro duchovní vhled a rozvoj je 491 Kč

Výběr knih autora Osho

Zobrazit všechny knihy autora Osho
Výběr knih vydavatele Maitrea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.