Moudrost písečných dun - Rozpravy o súfismu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moudrost písečných dun - Rozpravy o súfismu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moudrost písečných dun - Rozpravy o súfismu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moudrost písečných dun - Rozpravy o súfismu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moudrost písečných dun - Rozpravy o súfismu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moudrost písečných dun - Rozpravy o súfismu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
310 Kč
Není skladem

Krátký popis
Súfijci jsou skvělí vypravěči. Usrknou si čaje nebo kávy, posadí se na nějaké útulné místo, ve vzduchu povlává teplá vůně… a vyprávění může začít. Příběh, který mistr vypráví, vám nabídne jen vodítka, náznaky – ale velmi mocné, velmi pronikavé. Jediným úkolem žáka je naslouchat. Nikoli…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moudrost písečných dun - Rozpravy o súfismu je 310 Kč

Výběr knih autora Osho

Zobrazit všechny knihy autora Osho
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.