Framing televizního zpravodajství a jeho účinek na formování politických postojů veřejnosti - Případová studie pádu vlády Mirka Topolánka v roce 2009

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Framing televizního zpravodajství a jeho účinek na formování politických postojů veřejnosti - Případová studie pádu vlády Mirka Topolánka v roce 2009 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Framing televizního zpravodajství a jeho účinek na formování politických postojů veřejnosti - Případová studie pádu vlády Mirka Topolánka v roce 2009 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Framing televizního zpravodajství a jeho účinek na formování politických postojů veřejnosti - Případová studie pádu vlády Mirka Topolánka v roce 2009 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Framing televizního zpravodajství a jeho účinek na formování politických postojů veřejnosti - Případová studie pádu vlády Mirka Topolánka v roce 2009 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Framing televizního zpravodajství a jeho účinek na formování politických postojů veřejnosti - Případová studie pádu vlády Mirka Topolánka v roce 2009 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
161 Kč
Není skladem

Krátký popis
Výzkum v oblasti politické komunikace, zejména v souvislosti s ověřováním teorie framingu (rámování), je v České republice opravdu na počátku. O možném účinku rámů (do kterých jsou zpravodajská sdělení zabalena) na formování politických postojů veřejnosti toho zatím víme poměrně málo. Autorka…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Framing televizního zpravodajství a jeho účinek na formování politických postojů veřejnosti - Případová studie pádu vlády Mirka Topolánka v roce 2009 je 165 Kč


Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.